nedelja, 11. oktober 2009

Smotana sem!


Zadnje dni me neki daje, pa še sama ne vem kaj. Vsa sem taka brezvoljna, pretirano čustvena, sama sebi se smilim, pretirano premišljujem o stvareh in jih analiziram...V bistvu ni nič konkretnega narobe, ampak vse me po malem moti. V bistvu si sama ves čas ustvarjam neke probleme, neke male drame, da sem potem samo še bolj nesrečna. Se mi zdi, da se je cel kup enih stvari nabralo, ki me žrejo in čeprav v resnici niso nič kaj posebno grozne, o njih tako veliko in na tak način razmišljam, na vse gledam negativno in pesimistično, da imam občutek, da se vse pred mano sesuva. Ja, vprašanje, zakaj si to delam, je tukaj na mestu, ampak na žalost nimam odgovora. Prijateljica bi to pojasnila tako, da pač potrebuje ves čas neko dramo v življenju, ampak jaz je ne. Nisem tak človek, da bi vse videla negativno, da bi si po nepotrebnem delala probleme, da bi stvari pretirano komplicirala, vsaj ne prekomerno in ne ves čas, ampak trenutno me nekaj očitno daje...naj mine!!!

4 komentarji:

Urška pravi ...

Jooooj, kolk smo vsi v nekem istem sranju ej :/ prav isto čutim...stalno mi nekaj kravžlja živce, stalno se nad nečim pritožujem in niti ne vem nad čim in kaj bi lahko bilo narobe...ne vem, preprosto vem, da nekaj manjka, da ni vse tako kot bi moglo bit in potem sem nesrečna in pasivna in grozna! In sovražim se, ko sem v takem stanju.
Zdej ti bom svetovala, da si poglej dokumentarec The Secret...jaz si ga danes zagotovo bom. Si ga nisem že nekaj časa in mislim, da je že skrajni čas, da začnem spet verjeti v to, da bo vse boljše, oziroma da bo tako kot sama hočem...

Uff, naj res že enkrat mine to obdobje! In potem mi rečejo...pa naredi kaj za to, da bo minilo...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Zakaj ne more kar minit samo od sebe? :/

stella pravi ...

To obdobje je res grozno in prav moreče...res prav komaj čakam da mine...naj že mine!! Res, ker bi z veseljem na svet gledala v drugačni, lepši luči, ampak trenutno tega nisem sposobna in to mi ni tako kot tebi prav nič všeč. Hvala za tale predlog naj si pogledam dokumentarec The secret!! Kako pa je točni naslov, ker mi ga moj brskalnik za downloudanje ne najde??

Urška pravi ...

Točen naslov je prav The Secret! :D je tudi knjiga napisana po tem...ampak dokumentarec je boljši. Nekaj časa je bil v celoti na youtube-u naložen, ampak so ga potem izbrisali. Sploh zadnje čase brišejo vse po vrsti :/

tukaj si o tem lahko več prebereš:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Secret_%282006_film%29

stella pravi ...

Jap knjigo poznam, ampak mi še ni uspelo priti do nje:) Do filma pa upam da bom lažje in hitreje prišla hehe. Še enkrat hvala za namig, da si pogledam tale film...sem prepričana, da je super!