ponedeljek, 26. oktober 2009

Ljubljanski maraton


Včeraj sem se prvič udeležila Ljubljanskega maratona. Pretekla sem 9.2 kilometra in uživala v vsakem metru! Glede na to, da ves čas tečem samo na pet kilometrov in da sem pred samim maratonom samo enkrat pretekla 10 kilometrov, sem nase resnično ponosna. Moj čas je bil ena ura in ena minuta, kar je za prvič super, najbolj pa sem vesela, da sem celo pot tekla in se pri tem niti malo matrala. Tekla sem z lahkoto in bila ves čas polna zagona in motivacije, za kar so poskrbeli tudi navijači ob poti in pa super playlista na mojem mp3 playerju:) Vzdušje na maratonu je bilo res odlično, super vreme, nastopili so Tabuji in The Stroj, ki so motivirali ob štartu, in odločila sem se, da se bom naslednje leto bolj pogosto udeleževala takšnih tekov!

Ni komentarjev: