ponedeljek, 26. oktober 2009

Modna


V novi številki Modne je objavljen moj prvi članek in sem najn zelo ponosna. Gre za rubriko ABC oblačenja, kjer sem pisala o modnih zapovedih sezone. Urednica je obdržala moj tekst v celoti, samo nekaj mojih izbranih fotografij je zamenjala z drugimi. Drugače pravi, da je za prvi članek super:) Res sem vesela, da sem naredila ta korak naprej k svojim sanjam, upam samo, da jih bo še mnogo po tej poti!! Dobila sem namreč tudi že novo nalogo, tokrat prispevek o zapovedih, ki veljajo pri glamuroznih, večernih toaletah. Upam, da bo tudi s tem urednica kar se da zadovoljna in da bom lahko še naprej pisala za to revijo, ki mi je že čisto zlezla pod kožo:)

2 komentarja:

Urška pravi ...

Ooooo, čestitke Sabina! :D Kako lepo...wiiii, bom šla prav po Modno Jano in prebrala tvoj članek! Jupiiii...kako lepo prebrat nekaj takega! Sem vesela zate...le tako naprej! :D

stella pravi ...

Urška, hvala!!! :D