nedelja, 28. februar 2010

Scene


Ne maram drame, ne maram scen! Sem mnenja, da se vse da razčistiti z normalnim, direktinim pogovorom na štiri oči brez posrednikov in brez ovinkarjenj! Včeraj mi je za trenutek zastalo srce...na facebooku se nič hudega sluteč pogovarjam s v prejšnjih postih imenovanim kandidatom A. Pogovarjala sva se o vseh mogočih stvareh ko me kar naenkrat začne spraševati kdaj sem imela nazadnje fanta, zakaj ga sedaj nimam, če mi je kdo všeč in podobno. Prvič sem se z njim pogovarjala takšne stvari. No in enkrat vmes med najinim pogovorom dobim zasebno sporočilo ene gospodične. Pisala mi je njegova prijateljica (jaz je ne poznam in ni moja prijateljica na facebooku), ki je govorila nekaj v smislu, da je on res uredu fant in da si zasluži vse najboljše, da pa je zasledila da se midva zadnje čase bolj pogosto druživa zato jo zanima če mi je on sploh všeč, če sem potencialna kandidatka za njegovo punco. Zadela me je kap ko sem to prebrala.
Ker seveda nisem takoj vedela kako odreagirati, sem stvar za nekaj časa preprosto zignorirala...njej nisem odpisala, njemu tega nisem omenjala. Potem sem se odločila, da ji odpišem. Napisala sem ji, da lepo da jo skrbi za prijatelja ampak mislim, da bi me moral take stvari, če ga zanimajo, spraševati sam. Z njo sem torej zaključila. Sicer mi je potem še nekaj odpisala, da ga hoče samo obvarovati pred tem, da bi spet trpel, pred tem da bi ga spet kakšna punca vlekla za nos. Aja napisala je še nekaj v tem stilu, da on tega ne ve, da mi ona piše, da ji sicer nebi zameril če bi vedel, ampak bi bil pa mogoče malo hud.
Njemu nisem tega nič omenjala ker se mi vse skupaj preprosto zdi čudno. Če je vedel oz. je sam prosil to prijateljico naj mi piše in je potem samo čakal na mojo reakcijo je navaden strahopetec in jaz ne bom namesto njega načenjala tem o katerih bi rad govoril. Neumno se mi zdi, da mi ni sam nikoli povedal, da sem mu všeč, da bi rad videl, da sem njegova puncal. Sej vem da je to nekaj najtežjega ampak jebi ga, drugi ne morejo to opraviti namesto tebe. Jaz sem punca pa sem že nekajkrat izlila svoja čustva fantom...in to v živo, brez ovinkarjenj. Tukaj ni izgovorov, vsak mora čez to. Neumno se mi zdi, da jaz začenjam to debato in ga sprašujem če bi rad kaj povedal, če sem mu všeč...halooo???
Torej vse skupaj se mi zdi precej smešno in bizarno. Jaz ne bi šla nikoli pisat ženski v katero bi bil zaljubljen moj prijatelj, če jo poznam ali pa ne!!! Obstaja možnost, da pa on tega sploh ne ve, da mi je ona pisala kar pa je nekako še bolj nenavadno, da bi ona sama od sebe to počela. Obstaja tudi možnost, da je njej on všeč in da samo preverja teren...če bi jaz tudi bila rada z njim, če sem jaz njena konkurentka??? Joj ne vem, ampak vse skupaj se mi zdi tako otročje in neumno da ne znam povedati. Naj ga s tem soočim ali naj bom tiho in čakam če bo on kaj omenil...seveda če sploh ve za to???

Ni komentarjev: