nedelja, 31. januar 2010

Perfect lips

Čist po naključju sem na facebooku našla sliko enga fanta Aljaža, ki ga sicer ne poznam, ampak je kolega ene moje kolegice...in ko sem vidla tole njegovo fotko sem bla očarana. Tip ima najlepše ustnice kar sem jih kdaj vidla...popolne so!!! In zakaj so popolne? Zato ker so ravno prav velike (pri tipih mi velike ustnice načeloma niso všeč) in zazto ker je zgornja malo čez spodnjo...čist mejčken čez in to mi je neverjetno seksi. Preprosto popolne so!!!

No tle pa prilagam še eno njegovo fotko brez očal...tle sicer izgleda tak mladiček, ampak je ful luštkan. Kot sem že omenila v neme od prejšnjih postov...kdo bi si mislil, da mi bodo svetlolasi fantje kdaj všeč...ampak sedaj mi vedno bolj postajajo:D

3 komentarji:

Urška pravi ...

Danes si me prav ubila s temi tipi...najprej vidim sliko mojega Boštjana, me je itak popolnoma zaflešalo, tako da zdej kar norim tle po sobi, potem pa vidim še slike tega Aljaža...ki tudi ni slab. Not bad at all...I like him! :) Dej, kje so taki tipi no? KJEEEEEE????

Jst vedno bolj hrepenim po fantu, vedno bolj...z vsakim dnem je huje. Sem mislila da me ne bo še nekaj časa prijelo, da ne bom postala obsedena s tem, ampak vidim da je očitno že prepozno! Tudi če sem pred kratim zatrjevala da jaz ne potrebujem fanta, bla, bla, bla...bullshit! Itak da ga! In to fuuuuul! :)
Evo, priznala sem...in vsega si kriva ti, ker si prinesla na dan Boštjana, da sem zdej spet popolnoma mehka in zmešana :))

stella pravi ...

Heheheh se vidi, da počasi (za moje pojme prepočasi) prihaja pomlad...nas vedno bolj razganja:D
Hehe ne vem kje se skrivajo taki fantjo...Če jih najdem ti sporočim kje se nahajajo:D Valda da bi vsaka rada imela fanta, preprosto rabimo tisto pozornost, nežnost in seveda vse kar paše zraven. A ne bi blo fajn te fante iz slikc preslikat v realnost in jih začarat, da bi se nesmrtno zaljubili v nas hehe Ne bi bilo slabo!!!

Urška pravi ...

Ja pomlad se bliža...tudi to bo verjetno krivo :)
Ampak ja, vedno bolj in bolj si želim fanta...in če bi se jih res dalo tkole preslikat, da bi se potem še zaljubili v nas, to bi bilo perfect...
sam sej veš kaj pravijo:Be careful what you wish for! Mogoče pa kaj takega ne bi bilo najboljše za nas :)

jst verjamem v to, da bo nekoč že prišel tisti pravi mimo...really do hope so! :)