torek, 26. januar 2010

I dig older men!!!


Včeraj sem bila na koncertu Michaela Boltona v Tivoliju. Moram priznat, da me je ta z grammyjem nagrajeni 57-letni pevec popolnoma navdušil!!! Res je izjemen glasbenik vredn svojega slovesa in njegov šarmanten hripav glas je naravnost fantastičen!!! Njegove sicer nekoliko pocukrane balade so me popolnoma razorožile, z Nessun dormo in priredbami Ottisa Redinga ter Franka Sinatre pa dokazal svojo veličino. Moram pa tudi priznati, da mi je vizualno blazno všečen...se mi zdi da sedaj na stara leta in s kratkimi lasmi izgleda bolje kot kdajkoli prej. Nekaj ima na sebi, ima tak poseben nasmeh in iskrive modre oči. Za svoja leta ima super geštel, hripav glas je pa itak moja šipka točka kjerkoli in kadarkoli:)

Pismo starejši moški me vedno bolj privlačijo. George Clooney, Kevin Costner, Denzel Washington, Eros Ramazzoti, Clive Owen, David Duchovny, Al Pacino, Hugh Grant, Zoran Predin, Boris Cavazza, Drago Kos, Dragan Jovanovič...uf pa še bi lahko naštevala:)

Hm pa pravkar sem ugotovila tudi, da me vedno bolj privlačijo svetlolasi tipi s svetlimi oči...prav nasprotje tega, kar mi je blo prej všeč, namreč temni moški.

Ni komentarjev: