nedelja, 31. januar 2010

Bobnarji so hot!


Včeraj sem bila službeno na x-plosion of fun v Kranjski gori. Naredila sem cel kup manjših intervjujev z "zvezdami" slovenske glasbene scene, med njimi sta bila tudi Primož in Boštjan iz Siddhate.Fanta sta bila ful prijazna in zabavna in bi se še z veseljem pogovarjala z mano, ampak se jima je mudilo naprej dajat izjave za druge medije:) Ok bistvo tega posta pa je prav bobnar Boštjan...navdušena sem nad njim!!! Ful je simpatičen in fuuul je luštkan...jap palim se na seksi očalarje!!! :D Videt ga pa še v akciji, kako udarja po bobnih, je bil pa še dodaten plus!!! :) I like him!!!!

6 komentarjev:

Urška pravi ...

Ne, ne, ne...on je MOOOOOJ!!!! :)) Haha,...ej jaz sem v njega popolnoma zatreskana že od 2.letnika SŠ :) si lahko misliš? In kakšne zgodbice imam jaz vse v povezavi z njim...ne boš verjela...:)
v 2.letniku SŠ sem postala popolnoma nora na njih, res TOTALNO...bila na vseh koncertih v okolici, Boštjan mi je res bil najboljši...in enkrat mi je uspelo, da sem prišla k njim v zaodrje...in seveda takoj k Boštjanu, debata in mi je dal svojo palčko za bobnat, se na njo podpisal, napisal ''za Urško'', JAZ MRTVA...haha...in potem mi je celo dal svojo plastenko vode, ker sem bila kao žejna in mi je dal svojo, že na pol popito...ni treba poudarjat da sem potem tisto flaško po domače povedano, ČASTILA! :)
Potem v 4.letniku SŠ je bil drugi BUM...spet me je totalno zagrabilo, takrat po koncertu 13.septembra...in potem se je vse začelo samo še bolj zapletat.
S prijateljico sva enkrat celo šli v Avstrijo zaradi njih, ker so tam imeli koncert...seveda sva spet težili za backstage, prišli noter in ceeeel večer bile z njimi, pile z njimi, v glavnem, sedma nebesa...meni je takrat celo uspelo pridet v malce bolj poglobljeno debato z Boštjanom, ampak nikoli mi ni uspelo ugotovit ali ima punco ali ne...v glavnem, jaz sem bila res prav zaljubljena vanj. In potem ko sem začela študirat, 1.letnik sem bila namreč v LJ, se je vse še malce bolj zakompliciralo...haha...v glavnem, preko svojega takratnega (takrat je bil že bivši) fanta (sicer člana Zablujene generacije) in njegovih kolegov iz banda, sem velikokrat šla na te koncerte zastonj, v zaodrje...tudi potem ko sva midva že končala, sem se še vedno zelo dobro razumela z ostalimi tremi, tako da smo se mi družili, navadno brez mojega bivšega, ker je bil siten če sem samo omenila Boštjana :) in večkrat smo v kakšnem Orto baru naleteli na Siddharto...in ne bom pozabila brucovanja v 1.letniku faxa...smo bili namreč skupaj, ne bom govorila v kakšnem stanju, v glavnem večer oz.noč se je končala ob 7h zjutraj pred Orto barom...jaz pa najbolj srečna oseba na svetu! :) Haha...v glavnem, on je prav moj celebrity crush! :) In imela sem celo njegovo telefonsko številko, tudi potem smo se še večkrat videli in to, ampak ja...in v bistvu nikoli nisem vedela in še sedaj ne vem, ali ima on kakšno punco...nikoli ga nisem vprašala po tem. Sem raje izkoristila čas takrat ko sem imela šanso bit poleg njega! :)

Joj, zdej sem ti spisala cel roman...ampak ko sem videla da si omenila Boštjana, mi je srce prav poskočilo...aaaa, spomini. Zdej sem se res tolk spomnila nanj, da bi dala vse za to, da bi bila včeraj v Kranjski Gori in da bi ga videla v akciji, kako tolče na svoje bobne...ja, bobnarji so hot. Da ne govorimo o tem kako MOČNE roke imajo :)

Drgač pa čestitke za to, da si šla službeno gor...fuuuul v redu! Za kateri medij pa si šla to? Za kakšno revijo?

stella pravi ...

Vau cel kup dogodivščin povezanih s Siddharto...noro:D Jaz sem bila pa njihova fenica čisto na začetku (prva in druga plata) potem pa mi niso bili več všeč. Sedaj sem jih po res dolgem času videla v živo in Boštjan me je...iz razlogov, ki jih sama dobro poznaš...očaral hehe. Drugače mi je pa kolega povedal, da Boštjan hodi z njegovo bivšo punco tko da je na žalost oddan :( Me prav zanima kakšna je ta punca hehe.
Službeno sem šla tja za Hopla (pišem za to revijo že tri leta), drugače pa sem pomagala tudi kolegu pobirate izjave znanih za Siol...prispevek oz. video si lahko pogledaš tukaj: http://www.siol.net/trendi/avenija/dogodki/2010/02/smucarska_glasbena_in_zabavna_poslastica_v_kranjski_gori.aspx
Seveda je glavna zvezda posnetka Boštjan hehe

Urška pravi ...

Uf, punco ima praviš? Damn it..ja no, ne glede na to, sem zarad njega res preživela nekaj norih trenutkov, za katere mi niti malo ni žal. Joj, moj Boštjan...haha, on bo meni za vedno ostal v spominu, se ga bom prav rada spominjala :)

Ej veš da nisem vedela da že tolk časa pišeš za Hopla...fajn to. A rabijo še koga?:) jst bi tud tko mal hodila naokoli na take stvari :)

stella pravi ...

Urška mogoče lahko res naši urednici napišeš en mail če bi rada kdaj kej napisala...mogoče bi blo fajn da bi pokrivala primorski del, ker je vedno kriza kdo bo tam pokrival dogodke:) Če si res zainteresirana lahko pišeš na naslov tanja.kersmanc@dnevnik.si. Lahko poveš da sem ti jaz dala njen kontakt pa se bosta dogovorili:)

Urška pravi ...

Ow maj gad...a ti to resno? :D ej prav res ji bom pisala no...
ej fuuuul ti hvala! :D
zdej si me pa čist razveselila s tem :D

stella pravi ...

hehe držim pesti...mogoče bova pa sodelavki:D