petek, 18. september 2009

Plans, plans, plans...


Zadnje čase imam cel kup načrtov za svojo bližnjo prihodnjost...Čim prej, še pred koncem letošnjega leta želim diplomirati. Ker, mi je oči obljubil kot nagrado za diplomo avionsko karto kamorkoli, sem se odločila, da bom šla v New York, saj o tem že zelo dolgo sanjam. Tam imam tudi sorodnico, ki jo bi rada obiskala, mesto je menda itak čist noro, šoping je super...torej idealna destinacija:)

Moj naslednji načrt je obiskati Zagreb, saj sem bila nazadnje tam ko sem bila stara 5 let in bi ga rada ponovno videla. To bomo s puncami naredile en tak enodnevni izlet. S prijateljico Špelo, ki je z mano potovala po Indoneziji, se morava tudi v bližnji prihodnjosti dobiti z nizozemskim parom in Špancem, ki sva jih spoznali na poti. Verjetno se bomo dobili kar v Madridu in tega se še posebej veselim!!

No potem pa je v planu še London...London bo verjetno na vrsto prišel drugo leto spomladi oz. če ne prej za 1. maj. Vedno sem govorila, da ko bom šla v London hočem imeti dovolj denarja s sabo, da si bom privoščila konkretni šoping...hočem obdelati vse second-hand oz. vintage trgovine, bolšjake, male butike in velike nakupovalne centre!!

Načrtov za naslednje tisto pravo, veliko potovanje si pa še ne upam delati, čeprav v glavi pa že roji milijon idej in sanjskih destinacij...

Ni komentarjev: