petek, 18. september 2009

Almost there...


Na Urškinem blogu (blog, ki ga redno spremljam:) sem zasledila, da na Facebooku obstaja aplikacija fortune cookies in ker v taka mala naključna sporočila vesolja ali pa če hočete usode verjamem, sem stvar takoj poskusila tudi sama. V mojem piškotku usode je pisalo...Almost there. Takrat sem se zavedla, da sem svojim sanjam tako blizu pa vendar daleč. Če želim določene stvari v življenju doseči, moram za to tudi nekaj narediti in ne samo sedeti križem rok in čakati, da mi kaj pade v naročje.

Moja življenjska želja je, da bi bilo moje poklicno delovanje povezano z mojim hobijem in največjo ljubeznijo (seveda poleg mojega kužata in potovanj), modo. Želim si pisati za dobro revijo o modi, življenjskem stilu, oblikovanju, vsem lepem... Včeraj sem naredila korak bližje tem sanjam in poslala dve prošnji in že takoj dobila prvi odgovor. Odgovor je bil v pozitivnem duhu češ da z veseljem sprejmejo še kakšnega novega navdušenega in zagnanega sodelavca in da bodo (ta mail sem namreč najprej poslala glavni urednici) moj mail poslali naprej modni urednici. Iz druge revije še nisem dobila odgovora, vendar srčno upam, da mi bo vsaj pri eni izmed njih uspelo...če pa ne, imam še vedno eno na rezervi, kjer bi tudi želela delati in še nisem poslala prošnje:) No sej bom updejtala kako se bo stvar razpletla...upam pa na najboljše!!!

3 komentarji:

Urška pravi ...

Uuuuuu, a res? Prav zanima me katerim revijam si poslala? :D
veš za katero revijo bi jaz delala? Za Joy! :D Ta mi je zelooo všeč...

če ne pa bi veliko raje delala za kakšno glasbeno revijo...hmmm,sej v bistvu sem tudi sama poslala nekakšno prošnjo na eno izmed takšnih revij ampak ni bilo odgovora :/ škoda...ampak ja...se ne sme obupat!
Sporočaj kako se bo razpletlo...držim pesti!!!

stella pravi ...

Prošnji sem poslala na Modno Jano in Elle. Od Elle še nisem dobila odgovora tako kot nikoli nisem dobila odgovora iz revije Joy kamor sem prošnjo poslala že kakšna dva meseca nazaj...to se mi zdi res nekorektno, da ti ne odgovorijo!! Amapak jaz pravim, njihova izguba:)

Urška pravi ...

Hmmm, a ni urednica Elle neka Urška Božič? :D Se bom malce pogovorila z njo, kaj se to pravi da ne odgovarja na prošnje...ker je lih moja soimenjakinja! :D

ma ja, men se tud tole zdi nekako nekorektno da ne odpišejo...pač ti res daš vso svojo energijo v tisto prošnjo, porabiš za njo toliko in toliko časa in potem nič...ampak ja, njihova izguba. To si rečem tudi sama :)