nedelja, 9. december 2012

Za nazaj


No, in če sem bila v prejšnjem postu pri tem, za kaj vse imam biti hvaležna, bom tukaj in zdaj naredila seznam. Seznam vsega lepega, kar se mi je zgodilo v letu 2012.
1. Avstralija
2. Redna služba v Zari
3. New York
4. Koncert Florence and the Machine
5. Trije zmenki s popolnimi neznanci
6. Hud seks
7. Nov tattoo
8. Rodila se je Lara
9. Polona dobila službo pri Emiratih
10. Brat dobil službo v Amsterdamu
11. Nepozaben poletni dan (žur na Metelkovi + mačkast dan v stari Ljubljani)
12. Kave v Tozdu
13. Da sem spoznala Ilan
14. Da sem spoznala Il Divo
15. Delovno/uživaški Schengenfest
16. Da sem shujšala
17. Da sem spoznala Snoop Doga

Poleg vseh lepih stvari, ki so se mi zgodile, pa sem najbolj hvaležna za to, da sem bila jaz in moji bližnji v tem letu zdravi. Da nobenemu od nas ni nič posebno hudega in da ostajamo skupaj, povezani in si stojimo ob strani v dobrih in slabih trenutkih.


Ni komentarjev: