ponedeljek, 31. december 2012

2013 bo turkizno leto!


Če sem že za svoj rojstni dan rekla, da si želim, da bo moje 28. leto turkizno, si to želim tudi za leto 2013. Turkizna je najbolj sproščujoča, čista barva, ki diha in hkrati pusti dihati. Raziskave so pokazale, da v turkizni spalnici bolje počivamo, v turkizni kuhinji lažje jemo in v prav takšni dnevni sobi raje beremo. Turkizna je priljubljena tudi zato, ker zna pričarati duh morja in širine, tudi takrat, ko smo sredi mesta, o morju pa ne duha in sluha. Zato sem si za srečo kupila turkizno zapestnico moje drage Anne Dello Russo, zato sem si za poslovilno darilo v Zari kupila turkizne čevlje in zato, bo imelo moje novo stanovanje, kamor se bom selila v letu 2013, veliko turkizne barve. Ta barva me sprošča in spravlja v dobro voljo, zato si bom z njo obarvala novo leto. Srečno 2013!


Ni komentarjev: