četrtek, 3. junij 2010

Top 3

Vsi trije na repeat...


Original spot je hootttt za popizdit, ampak nism našla verzije, da bi jo lahko sem pripela...


2 komentarja:

Urška pravi ...

Ja, ja, ja...Alejandro imam tudi jaz na repeat...Adama Lamberta sem se že malce naposlušala, sem ti pa isto to pesem vrtela non stop...tud tip mi je prav hud...škoda ker je gej :) mater, vsi taki dobri tipi so geji...ni pošteno! :))

drgač tista od Rihanne pa mi ni še neki potegnila...mogoče mi še bo...

aja, pa za pesem Alejandro prihaja te dni videospot...in baje da bo dolg 7 minut...ziher spet cela zgodbica, kot smo vajeni v spotih od Lady Gaga...me zanima kaj nam tokrat pripravlja :))

stella pravi ...

Hehehe klasika...vsi dobri tipi so geji ali pa oddani:)
Jap, novega videa od Lady ga ga se pa tudi jaz veselim, ker so vedno tako izvirni :)