četrtek, 3. junij 2010

Čeveljci

Dans se mi je uresničila ena velikih želja oz. del te želje...obula sem Louboutin čeveljce. I'm in love! Ko si jih bom nekega dne kupila, bo moja želja dokončno izpolnjena. Sej sem, da se sliši smešno in morda neumno, da bi dala za čevlje 600 evrov, ampak resnično mi to toliko pomeni, da bi in nekoč bom dala toliko za čevlje in si uresničila to željo.




V Kuala Lumpurju sem lani poleti obula Jimmy Choo čeveljce...popolni so bili:)


Na spisku so še Manolo Blahnik in Brian Atwood in Ferragamo:)

2 komentarja:

Urška pravi ...

A, a, a, a, ...čak zdej se slinim :)

kje si ti to obula? Kje, kje, kje??? aaaaaaaaaaa, kolk so lepi... joj babe zmešane res...kdo bi nas razumel da bi raje stradale kot da si ne bi mogle privoščit novih lepih čevljev...čeprav za ene take bi morala stradat kar dolgo :)

stella pravi ...

Heheheh v Maximarketu jih od ponedeljka naprej prodajajo in sem jih seveda morala it probat;) Če boš kaj v Lj jih pojdi pogledat...samo tako za filing hehe