petek, 4. junij 2010

Stars

Ravno sem prišla domov iz Gibonnijevega koncerta v Križankah...bilo je čarobno! Že dolgo me kakšen glasbenik ni tako prepričal s svojo glasbo, ni prepričal da res živi za glasbo, da je on glasba...nimam besed. V zadnjih dveh mesecih sem imela dvakrat intervju z njim in se mi je res prikupil, s tem koncertom se mi je zasidral v srce! Hvala Gibonni!
No in da bi bil večer še bolj popoln...sem na poti domov na nebu videla zvezde...milijone zvezd...kot sem jih videla na Lomboku v Indoneziji. To je bila ena mojih rojstnodnevnih želja in danes se mi je uresničila...nisem si mislila, da jih bom še kdaj na tak način videla. Kako sem jih videla ne znam opisati...bilo jih je res miljonkrat več kot ponavadi, in bile so milijonkrat svetlejše in bolj neskončne, čarobne...Hvala, komurkoli že, za to!

Ni komentarjev: