sreda, 3. junij 2009

Bivši ima novo...


Jap, prišlo je kot strela z jasnega...moj "bivši" oz. fant za katerega sem mislila, da je oz. bo enkrat moj fant ima novo. 20-letno smrkljo, ki ni niti malo simpatična...ne po obnašanju, ne po videzu. Ampak on pravi, da mu tokrat "špila". Saj ne vem, ali je boljše oz. lažje če ima bivši novo, ki je totalno mimo...tako se lahko tolažim, da je šel iz pod kapa na dež...hehe. Ali pa je bolje, da je njegova nova punca kul in si šteješ v čast, da ima fant pač dober okus, da si izbira take bejbe kot sem bila jaz in sedaj nova??

Zanimivo pa je, da ko sem ju videla skupaj, me ni posebno ganilo...čeprav sem to nekako pričakovala. Ni mi bilo hudo, ni me bolelo, ampak sem spet začela dvomiti o sebi. Kaj ima ta smrklja kar jaz nimam? Zakaj ga je ona lahko obrnila, jaz pa ga nisem mogla? In to mi ni všeč...sploh. Zakaj dvomim o sebi, če pa vem, da nisem ničesar naredila narobe, če vem da z mano ni nič narobe, da sem čisto uredu, simpatična, luštna punca...ja, vse to vem, ampak vseeno dvomim. Dopovedujem si, da ne gre za to kaj ona ima in jaz nisem imela, ampak gre pač za to da z nekom preprosto "špila" z nekom pa pač ne...in tega ne moreš izsiliti!!

Upam, da bo enkrat spregledal in videl kaj je imel...da mu bo žal, da je to spustil iz rok!!

2 komentarja:

Urška pravi ...

Verjemi, žal mu bo! Vedno jim je kasneje žal, tudi če tega ne priznajo :)

Boš videla, čez pol leta, ko bo tebi že popolnoma ravno za njega in to smrkljo, te bo on sredi noči poklical, s kakšnim promilom preveč v krvi in se ti izpovedoval, kako mu je hudo, kako ve da je naredil narobe in bla, bla, bla.... :D

Sej veš, v vsaki slabi stvari je nekaj dobrega...nekoč se boš še smejala tej situaciji.

Nekje sem prebrala, ne vem točno kje, ampak mislim da je bil neki mail...šlo pa se je o ženskah in je pisalo nekaj v tem stilu:
"Tisti ki nas bodo še imeli so srečneži, tisti ki so nas imeli in so nas izgubili, so luzerji!" :D
Zaključek te zgodbe: Tip je luzer! :D

stella pravi ...

Ja no, tip je luzer!!! Ampak vseeno mi ne da miru, kako je z njo lahko srečen in zaljubljen z mano pa ni mogel biti. To me žre, pa čeprav vem, da ni zame in da sem lahko samo srečna, da se nisem še bolj zapletla z njim.

Rabim en nov,svež veter!!hehe