torek, 16. junij 2009

Nič mi ne manjka!!!


Zadnje čase ugotavljam oz. bolje rečeno se spet zavedam, da mi prav nič v življenju ne manjka! Sicer večina stvari ni pošlihtanih tako kot bi morala biti...nisem še diplomirala, nimam še zagotovljene redne službe, nimam fanta, trenutno sm broke kot že dolgo ne...ampak vseeno imam občutek da je vse na svojem mestu, tako kot mora biti in da se bodo stvari že razrešile same od sebe. Uživam, imam se lepo, srečna sem, nič mi ne manjka oz. ničesar ne pogrešam...živim tako kot mi paše, ničesar ne obžalujem in se prepuščam toku!!!Kako lepo je ko se tega zavedaš, še lepše pa je ko to na glas izgovoriš ali prebereš zapisano na svojem blogu:)

1 komentar:

Urška pravi ...

To je res zelo lepo slišati :) Sem vesela, da se bolje počutiš, da veš da se bo vse uredilo tako kot se more...
navsezadnje se vedno vse uredi tako kot je potrebno, sam verjeti moramo v to in biti potrpežljivi! :D