četrtek, 28. maj 2009

Don't have too high expectations...


...menda je to najboljši nasvet kar sem jih v življenju dobila. Morda pa res?? Vsekakor bi bila precej manjkrat razočarana če ne bi imela takšnih pričakovanj od življenja kot jih imam. Čeprav nekako si ne morm pomagati, da ne bi bila večna optimistka, da ne bi verjela v to, da so ljudje na splošno dobri, da ne bi verjela v trdno in iskreno prijateljstvo, da ne bi verjela v to, da me nekje čaka sorodna duša, torej prava ljubezen...Moram priznati, da se vse tole sliši blazno naivno, ampak kako naj spremenim svoje mišljenje??? Nočem se vedno znova opeči, nočem biti vedno znova razočarana, ampak če ne bom sanjala, če ne bom upala, če ne bom mela visokih pričakovanj, kaj mi sploh še preostane???

2 komentarja:

Urška pravi ...

"Moram priznati, da se vse tole sliši blazno naivno, ampak kako naj spremenim svoje mišljenje??? Nočem se vedno znova opeči, nočem biti vedno znova razočarana, ampak če ne bom sanjala, če ne bom upala, če ne bom mela visokih pričakovanj, kaj mi sploh še preostane??? "

To zanima tudi mene...kako naj spremenim svoje mišljenje? :/ Midve sva si očitno zelo, zelo podobni! :D
Tudi meni velikokrat rečejo:"Ne imej previsokih pričakovanj!" Ampak preprosto ne morem...ati pravi da sem včasih preveč ambiciozna, da bi morala biti zadovoljna s tem kar imam...ampak kaj pa če mi srce pravi, da si preprosto zaslužim več? Da je v tem življenju mogoče imeti več kot neko vsakdanjo rutino? :)

stella pravi ...

Urška tudi jaz sm že opazila, da sva si res očitno ful podobni oz. da podobno razmišljava:)Lepo da sva se našli takole preko bloga!!!

Ni mi jasno zakaj ljudje ne bi smeli sanjati, imeti visokih ciljev, iskati nekaj več...zakaj bi se morali zadovoljiti s sivim povprečjem, s tistim kar so ali imajo ostali. Ne morem in nočem se sprijazniti z nečem kar je dobro če vem da morda lahko dobim nekaj kar je odlično, popolno...hehe če bi na faksu pri ocenah tako razmišljala tudi ne bi bilo slabo:)

Res je, da ponavadi ne dobiš kar hočeš in se stvari izkažejo za nedosegljive, nemogoče...ampak včasih, res včasih pa se stvari razvijejo bolje kot smo si sploh upali želeti...in prav zaradih teh redkih trenutkov v življenju se pomojem splača sanjati, verjeti da lahko dobimo več, da imamo visoka pričakovanja. Včasih se namreč uresničijo, izpolnijo:)