sreda, 9. april 2008

Heartbeat

Na Popu spet predvajajo Oprah show...jupi;) Obožujem Oprah Winfrey in vse kar počne! Včasih sem res gledala čisto vse oddaje in bla totalna fenica...si zapisovala naslove knjig iz njenega knjižnega kluba in razne nasvete za življenje, ki so se pojavljali v njenih oddajah. Ko so oddajo nehali predvajati na slovenski televizji, sem stvar nekako potlačila v ozadje ampak zdej je končno, na srečo spet tu. Bravo Pop tv!!! Danes je bil gost v oddaji Sean Penn, ki me je najbolj navdušil s svojima vlogama v filmih I am Sam in Mystic River, ki sodita tudi med ene mojih najljubših filmov. No današnja oddaja me je spomnila nanj, na to kako odličen igralec je (takoj po oddaji sem ga uvrstila na svoj seznam naj igralcev, ker si to resnično zasluži ampak sem vedno pozabljala nanj:) in kako seksi je še vedno!!Tole pesem, ki je ful posebna, ampak meni blazno všečna, posvečam samo njima...SEANU PENNU IN OPRAH WINFREy...MY HEROES!!!

1 komentar:

Shia JeZeBel pravi ...

I am Sam je tut eden mojih naljubsih filmov :-) sicer predvsem tut zarad Michelle, ki je itak ah in oh in najboljsa, ampak tut sean je svetoven igralec :-) dons v oprah je bil pa kjut za pojest, ker je tko "kao" zmeden in to deluje zelo simpaticno :-) oprahje pa itak carica :-)