sobota, 19. april 2008

Good impression


Takoj, ko nekoga novega spoznamo, ali pa ga niti ne spoznamo, ampak ga samo vidimo v medijih ali pa na kakšni fotgrafiji, si o njem ustvarimo nek vtis. Nekdo nam je bolj, nekdo manj simpatičen. Prvi vtis je pri meni zelo pomemben, čeprav pa lahko rečem, da vedno dopuščam možnost, da se prvi vtis popravi oz. dopuščam , da je vtis, ki sem ga o nekom dobila, napačen. Zanimivo se mi zdi, da se ljudje, o katerih sem imela vedno občutek, da so sila antipatični, ko jih spoznam, izkažejo za izjemno simpatične.

In tudi obratno. Za tiste, ki sem imela po slikah in pripovedovanju drugih občutek, da so ljudje s čudovito energijo, se izkažejo za meni popolnoma nezanimive. Iz vsega tega lahko potegnem zaključek, da dokler nekoga ne spoznaš lastnoročno in vživo, ga nikakor ne moreš soditi. Ko nekoga spoznaš prvič v živo, je to zame zelo pomemben trenutek. Prvi vtis oz. bolje rečeno stik v živo res šteje!

Pri nekom lahko takoj začutim dobro energijo, že samo z enim pogledom, stiskom roke ali nasmehom , medtem ko se mi lahko nekdo z eno samo besedo totalno zameri. Če se mi nekdo že ob prvem stiku zameri, mu bom seveda dala še eno možnost, da prvi vtis popravi, vendar se bo moral za to precej potruditi.

Sicer nisem zamerljiv ali težko dostopen človek, toda če začutim pri nekom nekaj negativnega, nek negativen prizvok, se temu raje izognem. Negativne energije pa res ne potrebujem v življenju!! Sovražim arogantnot!!! To je stvar, ki me pri človeku verjetno najbolj odbije.

Ne prenesem ljudi, ki mislijo, da so boljši od vseh ostalih, ki na druge gledajo z viška, ker pač ne ustrezajo njihovim merilom. Ne prenesem arogantnega in sarkastičnega tona govorjenja. Sicer obožujem sarkastičen humor, ampak samo pri tistih, z katere vem, da je za njih vse to samo hec in da stvari ne mislijo resno. Enostavno ne prenašam,če se nekdo pogovarja z mano v nekem takšnem pokroviteljskem, sarkastičnem tonu...to me razpizdi bolj ko vse na svetu!!

OOOO in kaj šele pokroviteljski, sarkastični komplimenti kot npr. "Vav, ful maš hude čevlje, kje si jih kupila?" V resnici pa si misli, fak kok grdi čevlji, nimaš pojma, jaz jih ne bi nikoli obula. Tak podton oz. prizvok takoj začutim in takšne ljudi enostavno preziram!!!! PREZIRAM AROGANTNEŽE IN LJUDI, KI SE OBNAŠAJO POKROVITELJSKO!!!

Pa zato toliko bolj obožujem trenutke, ko me nekdo popolnoma pozitivno preseneti in se izkaže, da je v resnici totalno simaptičen in poln dobre energije!!!To je tisto kar iščem v ljudeh in kar name naredi dober vtis...iskren smeh, živahne oči in preprostost ne glede na položaj ali status!





Ni komentarjev: