sobota, 28. september 2013

Scream


A veš, ko te nekaj tolk navduši, navdihne, ti da zagon, energijo, motivacijo, da bi kar kričal?? No to! :) Zdej sem si ravno pogledala intervju, ki ga je s Kanyejem Westom za BBC radio naredil Zane Lowe in sploh ne znam povedat, kolk mi je ta intervju v tem trenutku dal. Spet sem namreč na prelomni točki v življenju in tole mi je dalo nov zagon. Če sem bila zadnjih nekaj mesecev spet ujeta v rutino, se bo to kmalu spremenilo in to je dobro. Mislim predvsem na ustvarjalno rutino. Potlačila sem ideje, potlačila sem razmišljanje. Pravkar pa sem se zbudila iz spanja. Idej je fuul, samo rabiš platformo, da jih lahko realiziraš. Rabiš zaledje. Ga bom imela, dobila? Ne vem. Kanye je v intervjuju dejal, da smo sami sebi v največjo oviro, da sami sebi najbolj omejujejo to, da bi postali, da bi se zavedali, da smo, izjemni. Sem človek, ki rad premika meje tega, kar zmore. Če ne bi tega počela, bi se mi zmešalo. In do sedaj (trkam na les), sem še vse, kar sem si zastavila, uresničila, izpolnila, dosegla. Meja ni. Meje si postavljamo sami. Sama pri sebi čutim, da lahko dosežem izjemne stvari, da grem še višje...problem je, če si bom to pustila. Če si bom to pustila, mi bodo pustili verjetno tudi drugi oziroma okoliščine.


Ni komentarjev: