sreda, 14. avgust 2013

You're gonna hear me roar


Dolgo nisem nič zapisala. Zdej je spet čas. Ne bo depresivno, ne bo zamorjeno, bo optimistično. Najprej moram zapisati, da že mesec in enajst dni živim na svojem. To je bil velik korak, ki sem ga preprosto morala narediti. Bil je čas in vesela sem, da mi je to uspelo. S svojim "novim" življenjem sem zadovoljna, edino včasih se potihem prikrade vprašanje, ali je to to. Sedaj živim na svojem...je bila to zadnja stopnička, od tukaj naprej pa le še konstanta?? Konstante so včasih dobre, boljše kot padci, ampak še kak vzpon ne bi bil slab :) Ampak danes ne pišem zato. Pišem, ker si moram še enkrat na glas povedati, da sami krojimo svoje življenje, sami odločamo, kako bomo živeli, ali bomo srečni. Jaz sem se odločila za srečo. Za to, da ne bom sedela križem rok, ampak da bom naredila vse, kar je v moji moči, da bom zadovoljna sama s sabo, s svojim življenjem!


2 komentarja:

Urška pravi ...

Edino prav! :)
we are happy!

Pa ful me zanima kakšno stanovanje imaš...sam teasaš mal s slikcami daril ki si jih prejela za vselitev, ampak ful me firbec matra kakšen je flat, ker prav vem da je TOP :)

stella pravi ...

Haha, obljubim, da bom naredila eno kompilacijo fotk stanovanja in objavila :))