ponedeljek, 10. junij 2013

Razmišljam


Spet je čas za globok vdih, klofuto in razmislek. Jebemti spet travmiram no. Za brez veze. Kriva sm si pa sama. No, sama in on. Čeprav ok, vsaj ne travmiram tko na žalosten način, ampak sem jezna nase. Jezna, ker je preveč v moji glavi, ker si preveč pustim, da mi spodnese tla pod nogami. Mogoče me bo streznilo tole vprašanje oziroma sled dvoma: not sure if I actually like you or just like the idea of you...

Uglavnem, predstavljam si, da bi mela tazga fanta kot je on. Mislm, da bi bla kul par. Ampak po drugi strani, mi je pa mogoče samo všeč ideja, da bi imela fanta, in ker je pač fejst fant, sem ga toliko lažje postavila v to vlogo. Fejst fantov ne srečaš, spozaš vsak dan, zato se tolk hitreje okleneš tistga, ki pride mimo. Okleneš v smislu, da ti je všeč. Sam problem je, da so fejst fantje večinoma nedosegljivi. Tudi ta. Čeprav, če se spogleduje, sicer precej nedolžno, in mi pošilja take sms, mogoče ni tok fejt fant. Meni ne bi bilo všeč, če bi moj fant drugi pošiljal take sms-e. Ampak čist zares ne morm sodit, ker ne vem, kaj se njemu plete po glavi. Mogoče so bile stvari mišljene precej bolj nedolžno. 

Pizda no. Moram se skulirat. Iz te moke ne bo kruha. Medtem, ko jst travmiram in premlevam, on uživa v objemu svoje punce. Če me to ne postavi na trdna tla, pol sm pa res zmešana. Pa še klofuta za konec!

2 komentarja:

Urška pravi ...

O ja, kolk poznana zgodba! :/ brez veze res, kaj vse si ženske same napletemo v glavi...če bi se dalo to izklopit, da sploh ne bi razmišljale in delale planov in zgodbic! Sej smo si res same krive...
tipi so pa prasci! :) men gre to tooooolk na živce! Punco imaš jebemti, pusti druge pri miru, ampak ne, brez kakih zadržkov, flirtanje, sms-i...aaaaaaaaaaa!!!veš kolikokrat sem se jst znašla v taki sceni? in pol bila še vesela ko mi je pisal in ko sva se po sms-ih kurila in sem si mislila "koooooolk fajn!" pol pa slap in the face ko se spomniš da ima itak punco al pa ti še on direkt reče "svoje punce ne bom nikoli pustil, ampak se je pa fajn spogledovat s tabo!" a dej, jebi se!
res...babe smo smotane, tipi so pa prasci! that`s it!

stella pravi ...

AMEN temu zadnjemu zaključku! Pismo Urška, pri nama je vedno ista zgodba, vedno neka jajaca s temi tipi...se ti ne zdi, da bi bil že čas, da se tud nama nasmehne sreča in najdeva normalne, kul tipe?? Ker to ni več smešno...sploh!