torek, 30. november 2010

Dreams are my psychiatrist


Ok tole dans zjutraj je bila pa ena nova, zanimiva izkušnja. Sanjala sem namreč o eni stvari, enem dogodku, ki ga v resničnem življenju pričakujem, da se bo zgodil. Sanjala sem celotni postopek kako se bo to zgodilo, kako se bom ob tem počutila, kako bom reagirala. Neverjetno res. Kot da bi se že zgodilo. Kaj mi sanje hočejo s tem povedati? Me hočejo že zdaj pripraviti na to? Gre namreč za nekaj negativnega, nekaj verjetno dokaj težkega s čemer se bom morala spopasti, ampak ni pa nič tako groznega, da ne bi preživela:) Res zjutraj sem bila prav osupla kako živo sem to sanjala in kako živa in močna so bila moja čustva ob tem. If it's ment to be , it's gonna happen no matter what...nimam kej. Zdej vsaj vem kako reagirati na situacijo ko se bo zgodila, kar pa je tudi po svoje dobro...sem že pripravljena:) Bring it on!

2 komentarja:

Urška pravi ...

Ah, to je človeška psiha...imam jaz iste probleme oziroma sanje včasih...ko se nekaj bliža, pri meni se na primer v četrtek, ko imam sestanek na POP-u glede prihodnosti, kako naprej, ČE SPLOH naprej in podobno, me že zvija en teden in sanjam o tem da je že za menoj in sem vse mogoče scenarije že sanjala..in potem kar mi je najbolj zanimivo je to, da si v sanjah rečem "ok, tole je za mano, hvala bogu da se je dobro izteklo!" v primeru pač da je dobro...v primeru da je slabo si rečem "ja nič, je vsaj za mano to..sem samo vesela da je konec s tem čakanjem!" in potem se zbudim in vidim da ni še nič za menoj, da me vse še čaka in sem prav jezna....

tako da ja, pred kakšnimi takšnimi stvarmi, dogodki, se psiha večkrat poheca z nami in o tem precej sanjamo in itak že čez dan toliko razmišljamo o tem, da nas potem tudi ponoči preganja...

stella pravi ...

Ja res neverjetno kako deluje tale naša psiha. Drugače pa držim pesti za četrtek, da se bo izšlo kot si želiš oz. ne glede na to kako se bo izšlo se bo prej ali slej izkazalo da je tako prav in da je bilo za nekaj dobro...sem pametna ane hehe. Res držim pesti zate! :)