petek, 17. september 2010

Poletja je nepreklicno konec!


Zdi se mi, da je šlo tole poletje tako hitro mimo mene kot bi trajalo samo en teden. Nič nisem bila na dopustu, dela sem imela toliko kot še nikoli prej v življenju, nič pretresljivega se mi ni zgodilo. Letošnje poletje je bilo popolnoma nepretresljivo, najbolj pa si ga bom verjetno zapomnila po tem, da nisem bila nič na morju. Ok no, bila sem dva dni v Kopru ampak to ne šteje. Ne morem verjeti, da nisem bila na morju. Jaz, človek, ki obožuje morje, ki brez morja ne more živeti, ki je včasih cela poletja preživljal na morju...res mi manjka!!!! No ampak kljub vsemu, sem med vsem delom našla tudi nekaj prostih trenutkov, ki pa so mi vendarle polepšali poletje 2010. Bila sem recimo v Zagrebu in Londonu, bila sem na številnih dobrih koncertih, pridno sem tekla in hodila v hribe, bila sem na pripravah na Pohorju s finalistkami za Miss Slovenije, bila sem na dveh nepozabnih žurih imenovanih King of the Hill, zapomnila si bom tudi en prav poseben piknik doma pri prijateljici...torej izkupiček lepih trenutkov vendarle ni tako slab:) Me prav zanima kaj bo prinesla jesen...upam, da ne kaj slabega

Ni komentarjev: