sobota, 18. september 2010

I'd like to be someone's Jerry...


...tale naslov je citat iz filma P.S. I love you. Pomena ne bom razlagala...tisti ki ste oz. še boste gledali ta film ste oz. boste vidl v kakšnem kontekstu je stvar izrečena. In zakaj sem napisala ta citat? Zato ker sem pravkar spet gledala ta film in je v meni spet vzbudil toliko občutkov, da jih preprosto moram dati iz sebe. Že kar nekaj časa nisem razmišljala o teh stvareh, ker za to preprosto nisem imela časa...sej ne vem kaj je bolje, stvari tlačiti v sebi in jih preprosto odmisliti, ali pa pustiti čustvom na plan, jokati...
Ste kdaj zajokali ko ste videli srečno zaljubljeni par, ki si na poroki obljubi večno ljubezen, tisti trenutek, ko se prvič poljubita kot mož in žena, ko se objameta kot da svet okrog njiju ne obstaja in da se je čas za trenutek ustavil, so se vam kdaj ulile solze ob pogledu na fanta, ki poboža svoje dekle, ste zajokali ko ste slišali fanta izreči dekletu, da je ona njemu vse, vam je kdaj postalo slabo ob pogledu na fanta, ki samo pogleda svoje dekle in ji da občutek da je zanj edina, vas je kdaj stisnilo v želodcu ko ste pomislili, da tega ne boste nikoli doživeli, se vam je kdaj naredila kepa v želodcu, ker vas je strah misli, da v življenju ni vedno happy endinga, ste kdaj toliko jokali zaradi osamljenosti, žalosti in strahu da ni bilo več solz...ste kdaj? Jaz sem.

2 komentarja:

Urška pravi ...

All the time! :((

Poznam ta občutek, velikokrat sem ga občutila, prepogosto..
na primer, dva tedna nazaj, ko se je moja prijateljica poročila, sem doživela prav to...ko sem ju videla skupaj, kako si izrekata večno zvestobo, kako si gledata v oči, kako sta pred našimi očmi postala mož in žena...nisem si mogla pomagat ampak spustila sem par solzic...bi jih še več, ampak nisem hotela jokati pred vsemi! :/

stella pravi ...

Res grozn občutek ko pomisliš, da ti mogoče tega ne boš nikoli doživel, kljub temu, da si to nesmrtno želiš...čeprav v zadnjem času gledam veliko več varanja, ločitev in vsega tega sranja kot pa srečnih parov-v tem primeru sem pa raje celo življenje sama kot pa da bi mogla trpeti takšne stvari!