torek, 4. maj 2010

MET

Moja absolutno najljubša rdeča preproga se vsako leto zgodi na dogodku The Met Costume Institute Gala. V newyorškem muzeju Metropolitan Museum of Art (Met) se vsako leto ob odprtju razstave Costume Instituta, ki je vsako leto na drugo temo, zberejo vse največje zvezde, ki se dogodka udeležijo v družbi modnih oblikovalcev, ki so jim naredili obleko, ki jo nosijo tisti večer. Moram priznati, da za razliko od lanskega leta, letos prevladujejo blazno dolgočasne obleke. Tukaj je nekaj meni najbolj zanimivih:

Eva Mendes v obleki Dolce & Gabbana...taka vintage mi deluje...nosila bi jo! :)

Jessica Alba v Sophie Theallet za Gap...ta barva res paše na njeno polt

Jessica Szohr v Atelier Versace...nisem se mogla odločiti ali mi je všeč ali ne...na koncu sem se odločila da je na Jessici ta obleka v bistvu super, na kateri drugi bi bila pa mogoče celo ogabna hihi

Kristen Bell v Diane von Furstenberg...ena mojih najljubših oblikovalk. Obleka sicer ni nič pretirano posebnega, pa vendar je nekaj na njej kar mi je všečno

Najlepši par večera in definitivno moja najljubša obleka večera: Sienna Miller v Emiliu Pucci in Jude Law

Oscar de la Renta in Oprah v njegovi kreaciji...Love them both and the way that dress looks on her! Čudovita je!

Sarah Jessica Parker v obleki Halston Heritage...očitno so sedaj nerazdružljivi tandem. Všeč mi je barva in pa plesirano krilo...roža v laseh me moti!


Še nekaj najbolj obupnih oblek:
Rosario Dawson v obleki Giambattista Valli

Vera Farmiga v Sophie Theallet za Gap

Christina Hendricks v kreaciji L'Wren Scott

Kristen Stewart v Chanelu


In za konec še najbolj dolgočasna obleka večera...zeh
Diane Lane v obleki Michael Kors

Ni komentarjev: