torek, 14. april 2009

Kako??


Kako nekoga preboliš??Pravijo, da pomaga, če se zakoplješ v delo, da prekineš vse stike z osebo, ki jo prebolevaš, da greš nekam za dalj časa, da počneš stvari, ki te veselijo in v katerih uživaš, da vsaj za trenutek pozabiš, večina jih pravi, da pomaga edino čas, ki zaceli rane...Kaj pa če kljub temu, da počneš vse predlagane stvari, da bi pozabil, vsaj za trenutek pozabil, pa vseeno ne moreš...če je tisti, ki ga prebolevaš tvoja prva jutranja in zadnja misel ko greš spat...če ne glede nato, da se siliš k temu, da tega ne bi počel, misliš samo nanj...na njegove besede, dejanja, poglede...vse še enkrat in še stokrat in še tisočkrat in milijonkrat obnavljaš v svoji glavi, analiziraš.

Zakaj kljub vsemu kar se je zgodilo krivdo iščem pri sebi...se sprašujem če oz. kaj sem sama naredila narobe? Sedaj vem, da je on tisti, ki se je samo igral, povedal mi je. Vem, da sem naredila vse kar sem lahko in še več, da bi nama uspelo. On ni očitno naredil za to nič...vse je počel samo zato, ker mu je pasala moja pozornost. Zakaj nisem prej tega opazila? Zakaj sem se tako naivno prepustila, se dala sto procentno, verjela da me prav z njim morda končno čaka tisto kar sem si želela, iskala? Zakaj sem iskala izgovore za njegovo obnašanje?

Lahko bi bilo tako lepo...lahko bi bila srečna...Zdaj vem, da si zaslužim več...oz. v to se skušam prepričati...Zaslužim si nekoga, ki me bo spoštoval, me imel rad, bil pozoren do mene tako kot bom jaz do njega. Stvari morajo biti v ljubezni preproste!!! Brez nepotrebnih besed, brez dvomov...to, da sta že na začetku dva dneva v tednu lepa in da sem dva dni v tednu srečna z njim, ostalih pet pa se presekiram zaradi njegovega obnašanja, zaradi drobnih stvari, ki mi jih reče ali naredi in z njimi kaže na to, da mu ni do mene tako kot bi mu moralo biti, ni prav!

Verjeti moram v to, da lahko dobim več, da si zaslužim več in da me vse lepo še čaka!!! Težko se je prepričati v to, sploh če ne moreš jesti, misliti, spati, ker še vedno misliš nanj...kako naj neham s tem???

Zakaj spet razmišljam o tem, da ne vem če bom sploh kdaj našla nekoga, ki me bo imel rad tako kot si to zaslužim, nekoga zame...zakaj me je razočal tudi tisti za katerega bi dala vse, za katerega sem mislila, da je končno nekdo, ki sem mu res všeč, ki je rad z mano, ki mu je do mene...Ali me je tako težko imeti rad, tako težko biti z mano???Spet dvomim vase in ne v druge...kako naj neham???

2 komentarja:

Urška pravi ...

Žal mi je da se je tako končalo :/ sicer ne vem za celotno zgodbo, ampak mislim da si s to svojo objavo povedala dovolj, da razberem ven za kaj se gre...in res mi je žal, da si razočarana v ljubezni...

Kaj naj rečem? Jaz spadam med tiste, ki verjamejo v to, da prezaposlenost pomaga in med tiste, ki še bolj verjamejo v to, da čas celo vse rane!

Ljudje damo taka razočaranja skozi večkrat v življenju in vsakič nam je hudo in vsakič trpimo...in potem mine toliko in toliko časa in pride nekdo drug, na prejšnje razočaranje pozabimo, ponovno odpremo srce in spet je tukaj razočaranje...in smo spet na začetku! Jaz se v takih situacijah spomnim preteklih izkušenj, na to kako se že jokala za kakšnim fantom in kako sem vse to prebolevanje preprosto prebolela in šla naprej...
Se pa v takih trenutkih tudi vedno sprašujemo, kaj prekleto je narobe z nami, da vedno naletime na take s katerimi nimamo sreče, zakaj smo vedno zapuščeni in sprašujemo se če bomo sploh kdaj našli tistega pravega, tistega THE ONE!

Na to vprašanje ti ne znam odgovoriti, ker ista stvar zanima tudi mene... :) ampak bodimo optimisti in recimo, da nas nekje čaka tisti pravi, tisti, s katerim bo vse takoj lepo, spontano, preprosto, s katerim si ne bo potrebno izmenjati niti besede in bomo kljub temu vedeli kaj misli...recimo, da nas nekje čaka nekdo, ki se prav v tem trenutku sprašuje isto in tisti, ki čaka samo na nas....

In tako kot si ti rekla takrat meni, ko sem jokala zaradi mojega psa:"Meni v najtežjih trenutkih pomaga to, da si rečem, da se vsaka stvar zgodi z neki namenom oz. je za nekaj dobra...verjetno v tem trenutku v tem ne vidiš nič dobrega in se zdijo moje besede prazne...vendar se vseeno morda nekoč izkaže zakaj se je to moralo zgoditi.Drži se!!!"

stella pravi ...

Hvala Urška!!!