sreda, 31. december 2008

Glitter in the air

Ponavadi sem glede stvari pesimistična in vedno predvidevam najslabše...danes, na zadnji dan leta 2008, sem optimistična...optimistična glede svoje prihodnosti v letu 2009!!Mislim, da me v letu 09 čakajo lepe stvari, saj je 9 moja srečna številka...veselim se, nestrpno pričakujem, hrepenim...nič mi ne manjka, pa vendar hrepenim...hrepenim po Kribih, po avanturi z nekom tall, dark and sexy, po Italiji, po osvojenih zastavljenih ciljih, po novih ciljih, po svežini, po modrini, po cvetju, po novih čevljih, po vetru v jadrih, po španščini, po teku po gozdu, po kondiciji in potenju na telovadbi, po vonju kokosovega olja, po jagodah, po turkizni in koralni barvi, po salsi, po brazilkah, po palmah, po...vse to me še čaka...vse to bom imela!!

Ni komentarjev: