sobota, 17. maj 2008

Sanje


Danes oz. včeraj ponoči sem imela noro izkušnjo s sanjami. Tisti, ki me poznate veste, da imam vsake toliko časa najbolj bizarne, nesmiselne sanje ever. Do sedaj je bila zagotovo najbolj čudna stvar, kar sem jih sanjala to, da sem bila španski deček, stara tam nekje 15 let in gej. Govorila sem špansko, vse razumela v španščini, se potikala po nekem španskem mestu, seksala in se lupčkala s fanti, se skrivala po cerkvah, vseskozi sem videla razne oltarje z Marijinimi kipi okrašenimi z neštetimi rožami. Od kje iz moje pozdravesti ta zgodba, ki se je zdela neverjetno resnična, ne vem. No danes ponoči pa sem doživela nekaj še bolj nenavadnega. V sanjah sem gledala samo sebe kako spim na postelji. Poleg mene je sedel fant, moja nekdanja (no v bistvu še ne čisto prebolela) simpatija, in me opazoval. Bili smo nekje na morju, kjer smo imeli eno žurko in ker so bili vsi okrog mene že ful pijani, sem šla spat. Tudi ta moja simpatija je bil že precej pijan...no torej, sedel je poleg mene in me opazoval.Najprej je bil čisto hladen, kot bi mu šla celo na živce.Gledal me je z nekim odporom, naveličanostjo, zdolgočasenostjo ker ni imel ničesar pametnejšega za početi.Kar naenkrat pa se je v njem nekaj prebudilo...čutila sem kar je čutil on, obenem pa sem čutila samo sebe kako nedolžno spim. Kar naenkrat se mi je približal in najprej še bolj od blizu začel opazovati moj obraz, potem pa me je z nosom začel nežno božati po obrazu.Nisem se zbudila.Kar naenkrat pa se je približal mojim ustom in me čisto narahlo, najbolj nedolžno poljubil. Moje ustnice so se sramežljivo odzvale, kot bi jih nekdo samo na rahlo požgečkal in obrnila sem se vstran in se pokrila čez obraz. Ta poljub sem čutila tako živo...njegove vlažne ustnice na mojih, tih cmokljaj najinih ustnic ob dotiku in občutek kot bi me nekaj požgečkalo.. Ne morem verjeti kakšni občutki so me v snu prevzeli...zbudila sem se in bila prepričana, da se je to res zgodilo in da še vedno sedi ob meni.Večkrat se mi je že seveda zgodilo, da bi kaj čisto živo sanjala, ampak tokrat je bilo drugačeČutila sem njegovo prisotnost ob sebi, njegove ustnice na mojih...kar zmrazi me po telesu ko pomislim na tisti občutek. Kot bi se enkrat nekje to zares v živo zgodilo in sem tisti drobni trenutek ponovno doživela.Vav, res ne morem verjeti...kot nekakšen deja vu iz preteklosti, čeprav se to v resnici ni nikoli zgodilo.Le kaj mi sanje želijo povedati?


Tole pa je en komadič, ki mi je bil ful všeč ko sem bila še najstnica in sm ga prej po celi večnosti spet slišala:)

Ni komentarjev: