sobota, 17. maj 2008

OPRAVIČILO

Opravičujem se bralcem mojega bloga in mojemu blogu samemu ker je toliko časa sameval. Vsem tistim, če je sploh kdo, ki vsak dan preverite moj blog, če je kaj novega, se opravićujem, ker sem bila odsotna. Now I am back on track:)Tele prvomajske počitnice so za trenutek stresle moj svet, ampak sedaj je spet vse po starem! Da na kratko opišem kaj se mi je dogajalo od moje zadnje objave.Imela sem čudovite prvomajske počitnice...s prijateljico sva se priključili družbi nepoznanih ljudi v Lanterni in izkazalo se je, da je bila družba popolna. Nobenih problemov, veliko smeha,glasbe, piva in preprosto uživanja na morju.Bili smo popolnoma sproščeni, kot da bi se poznali že dalj časa in v družbi drug drugega smo se preprosto prepustili toku. Obiskala sem tudi moj dragi Rovinj, ki ga nisem videla že od otroštva in ugotovila zakaj ga po vsem tem času nisem mogla pozabiti.Preposto pravljično mediteransko mestece, ki te očara!

Očaral pa me ni samo Rovinj ampak tudi nekdo iz te družbe.Ugotovila sem, da me pri moških nezadržno privlači smisel za humor...obožujem zabavne, inteligentne moške z dobrim smislom za humor!Kakor hitro me je ta neznanec očaral, pa me sedaj, ker ga nisem videla že skoraj tri tedne stvar mineva oz. navdušenje popušča...daleč od oči, daleč od srca:)Zadnji mesec sem tudi zelo pridna in vsako jutro pretečem 5 kilometrov. To me neverjetno očiščuje in sprošča in zjutraj komaj čakam da vstanem in se odpravim tečt. Laufam po gozdu, z mano oz. bolj za mano pa laufa tudi moj Nord.Odličen začetek dneva! Počasi se tudi spravljam učit, vendar mi kar nekako ne diši še kaj preveč...trenutno imam namreč v glavi samo bližajoči se dopust.S puncami se namreč prihodnji četrtek za 4 dni odpravljamo na ženski vikend v Premanturo.Tega se že blazno veselim, pa ne samo zaradi morja, ki ga itak obožujem, ampak tudi zaradi odlične družbe mojih deklet.Torej pri meni vse nekako diši po morju, vmes pa bom absolutno zavila še na kakšno veselico...začela se je namreč sezona gasilskih veselic in ponosno priznavam, da so to daleč najboljše žurke!No to je nekako na kratko strnjeno kaj se trenutno dogaja z mano, obljubljam pa da bom naprej bolj ažurna;)

Ni komentarjev: