sreda, 13. junij 2012

Korak bližje...


Včeraj sem stopila korak naprej, korak bliže svojim sanjam. In kakšen je moj master plan? Dobit izkušnje, prihranit denar, it v Sydney, študirat modo, dobit službo na tem področju, srečno živeti ob morju do konca svojih dni...meni se zdi to super plan! Ok, da še pojasnim ozadje teh mojih korakov...včeraj sem izvedela, da sem dobila redno službo v Zari in to je moj prvi korak. Očitno se res vse zgodi ob svojem času in s svojim namenom, seveda, če si dovolj močno želiš in ti je to namenjeno, ampak včasih je to težko razumet, ker smo preveč neučakani :) I'm happy!

2 komentarja:

Urška pravi ...

oooooo, kak hud plan :D I LIKE!!!
sicer sem bila nekako prepričana da si vedno bila in vedno boš novinarka, vedno sem te videla v tem delu in te povezovala z intervjuji in ostalim...ampak tudi ko sem prebrala da te zanima moda, nisem bila čisto nič presenečena!
v kateri Zari boš pa delala? da te pridemo kaj obiskat...
a novinarka boš še vedno? pač na tem spletnem portalu in za Hopla?

v glavnem, držim pesti, sploh pa ITAK že vem da se bo vse to uresničilo, ker si pač dovolj močno želiš in bo že vesolje poskrbelo za to :D

stella pravi ...

Haha ane kolk sm si fajn vse skupi zamislila :D Ja sicer pa itak ostajam v novinarstvu, temu se nočem in ne morem odpovedat, ker si ne predstavljam, da ne bi bila več novinarka :) Sej veš kako je, ko se navadiš takega načina življenja. Zara bo v bistvu prava služba, Hopla in portala pa za hobi...za mal ekstra denarja za potovanja in šoping...zdej bom v še večji skušnjavi, ker bom skoz v Zari visela haha

Delala bom pa v Zari v BTC-ju tko da jaaa nujno moraš kej prit, sej zdej boš kmalu malo bolj frej :) Pa še kak popust bom verjetno lahko zrihtala hihi

Hvala za vse spodbudne besede in ni hudič, da bo na koncu vse kot mora bit...vedno je, ane :D