torek, 24. januar 2012

I have a dream!

To je moj prvi post v letu 2012. Zadnjega sem napisala tik pred odhodom v Avstralijo, sedaj je Avstralija že za mano. No, čisto zares še ne. Če sem imela pred tem potovanjem verjetno najvišja pričakovanja do sedaj, lahko rečem, da je Avstralija vsa moja pričakovanja še presegla. To potovanje je bilo definitivno nepozabno, noro lepo, smeha in žužkov polno, divje, v duhu nabiranja neskončnih kilometrov z avtom in petja med vožnjo, vnovičnega utrjevanja trpežnosti in trenutkov, ki enostavno vzamejo dih. Definitivno eden najlepših mesecev v mojem življenju, definitivno mesec, ki ga ne bom nikoli pozabila. Za to sta zaslužna moja draga sopotnika, za to je zaslužna Avstralija. Avstralija je neverjetna dežela, dežela nasmejanih in prijaznih ljudi, dežela nepredstavljivih razsežnosti, dežela z najosupljivejšo naravo, božanskimi plažami, simpatičnimi mesti, dežela priložnosti, dežela, kjer se uresničujejo sanje. In če sem bila še pred novim letom brez ciljev, je sedaj cilj začrtan. I have a dream!

Ni komentarjev: