torek, 12. april 2011

Tam, kjer se zemlja konča in morje začne...


...tam si želim biti v tem trenutku. Eden mojih najljubših kotičkov, kar sem jih videla na svetu, je zagotovo Cabo da Roca na Portugalskem. Človek ima tam občutek, kot da je prispel na konec sveta in neverjetni klifi, veter, ki potegne iz morja in valovi, ki butajo ob skale so magični. Tega doživetja ne bom nikoli pozabila! Zaprem oči, predvajam si Marizo in že sem tam. Mariza je portugalska pevka, ki sem jo imela lani čast spoznati in jo poslušati v živo. Težko opišem, toda ta ženska oddaja tako energijo, da te zasvoji. Po srečanju z njo sem bila začarana! Njena glasba je čarobna, ona je čarobna!
Torej, zaprem oči in stojim na Cabu. Globoko vdihavam morski zrak in poslušam šumenje valov. Misli potujejo naprej, v Porto, v vinsko klet, kjer ob soju sveč počasi in z užitkom srkam sladki Portovec, misli postanejo opite in odplavajo v Lizbono, kjer se zleknem na travo v parku sredi mesta in spet prisluhnem fadu. Okrog mene po travi tekajo otroci in žvrgolijo v poetični portugalščini, babice pletejo, dedki igrajo šah...v mojih mislih zraven mene leži tudi moj najdražji. Prime me za roko in skupaj sanjava isto portugalsko pravljico. Niti ene skrbi, niti ene stvari, ki bi zmotila idilo. Midva, Mariza, Portovec in Portugalska. Morda, nekoč...

Ni komentarjev: