sreda, 9. marec 2011

I'm back


Končno lahko spet rečem, da sem dobro. Žalost je na srečo minila, vse je ok! V službi vse laufa kot mora, v tem kar počnem uživam, sodelavci so super, spet sem začela pridno tečt, karta za Avstralijo je kupljena, za maškare sem se po dolgem času spet mal napila in se po dolgem času spet mal lupčkala...prav paše mal nežnost in pozornosti :) Skratka nimam se nad ničemer za pritoževat! Naj le traja :)

2 komentarja:

Urška pravi ...

Super! Vesela sem da to slišim :D
sam da se stvari obračajo na boljše, da je vse OK...vidiš kako se stvari lahko hitro obrnejo...in to ti mora dajat vedno potem motivacijo ko si na tleh, ko ti gre vse narobe...da si rečeš, da bo zagotovo še vse OK, slej ko prej...saj vidiš da je vedno res tako! Pride neka jeba, neko obdobje, in potem se stanje spremeni...obe sva že to doživeli in zagotovo še bova...ampak, that`s life!
In ja, NAJ LE TRAJA!!!

stella pravi ...

Jaaa končno je spet luč na koncu tunela :)) Mogla se bom naučit bolj sama sebe motivirat in si ne dovolt, da me negativnost tolk potegne vase. Sam lažje govort, kot naredit :) Ampak ja, obe sva šli že čez vzpone in padce, to je pač del življenja, važno je samo, da gre vedno slej ko prej spet navzgor! :)