četrtek, 26. februar 2009

Playing games


V odnosu moški:ženska od nekdaj obstajajo neka nenapisana pravila...pravila o tem kakšna je vloga obeh spolov v razmerju, kolikokrat na dan ga lahko pokličemo, kdo je na vrsti da pošlje sms, da mora vedno moški pristopiti prvi, pravila obnašanja, kaj lahko izrečemo naglas in kaj ne, kdaj je pravi čas da govorimo o določenih stvareh v razmerju, kakšen vtis moramo dajati in še bi lahko naštevala...skratka cel kup nekih pravil igre. Vsi moramo igrati po nekih pravilih, svojo točno določeno vlogo. Tega ne znam in ne morem početi. Mislim, da je bolje, da počnem stvari tako kot jih čutim pa čeprav so včasih nespametne...ravnam se po svojem občutku, čeprav mi večkrat svetujejo naj se zadržim, naj raje igram po ustaljenih pravilih. Sem precej direktna in odkrita in takšna pač sem...ne morem in ne znam se pretvarjati in če ima kdo s tem probleme oz. tega ne more ali ne zna sprejeti je to njegov problem! Včasih ga zaradi tega poserjem in stvari poslabšam, velikokrat pa se tudi izkaže, da sem ravnala prav. Ne glede na vse, pa moje življenjsko vodilo ostaja enako in mu ostajam zvesta...NO REGRETS!!!!

1 komentar:

david santos pravi ...

Fantastic posting. Nice picture and pretty colours.
Have a nice weekend!!!!!!!!!