petek, 16. januar 2009

One step at a time


Ni dolgo kar sem na teh straneh zapisovala svoje cilje za leto 2009, danes pa ponosno sporočam, da je eden izmed njih že dosežen! Včeraj me je draga peljala na izlet v Benetke in bilo je nepozabno:)Sicer si za ta izlet nisva izbrali ravno idealnega časa, pa vendar na najino srečo ni niti deževalo niti ni bilo preveč hladno. Mesto na kolih sem si že zelo dolgo želela ogledati... Itak sem zaljubljena v vse kar je italijanskega...od hrane, jezika, slaščič, umetnosti, arhitekture, mode in seveda ljudi....in Benetke so vsekakor tipično italijansko mesto. Očarali so me številni kanali, mostovi, barvite razpadajoče fasade hiš, notranji vrtovi, ozke uličice, trgovine, ki prodajajo slaščice, starinarnice s čudovitim starinskim nakitom,številne cerkve in trgi. Prehodili sva skoraj celo mesto, jedli zajtrken na enem izmed mostov, šli na pravo italijansko kavo, na "pravo" italijansko pico, ki nama jo je postregla Kitajka, poskusili beneški cookie s pistacijo in mandlji ter seveda opravili številne fotošutinge:)Lovely!!!!

Zdej grem pa novim ciljem naproti in naslednji je vsekakor, da v tem januarskem roku naredim še ta zadnji izpit!!

Ni komentarjev: