torek, 5. avgust 2008

Summer look


Obožujem dolge hipijevske obleke in bi si jo srčno rada tudi sama omislila, vendar mislim, da me pri tem ovirajo moje kratke noge...kljub vsemu pa poletja še ni konec in morda se vendarle opogumim za nakup

Rožaste oblekice, velik torbe in gladiatorski sandali...to je letošnje poletje A MUST!!!

večerna varianta...mešanica med grško boginjo in rimskim bojevnikom...I like!!

Vsekakor moja najljubša letošnja povratnica...Gwyneth Paltrow ni še nikoli izgledala bolje...kar pa me najbolj veseli, da je končno našla svoj slog in ta ji odlično pristoji.Super pričeska, nedolžna oblekica, ki priča o njeni nežni strani in seksi gladiatorske petke, ki pravijo, da je globoko v sebi prava bad girl, prava seksi bojevnica:)

Za konec pa modna ikona, k vedno ve kako se stvarem streže. Vedno čudovita, pa čeprav ima na sebi samo preprost bel kostim...letošnje poletje je white the new black...vsekakor pa ne gre brez hlač v visokim pasom in širokimi hlačnicami...no ta stil zam ne pride v poštev oz. bolje rečeno za mojo postavo...jaz osebno ostajam pri ozkih, korenčkastih kavbojkah in hlačah!!Izjemno popularni pa so spet disco, hippe čevlji z visokim, debelim podplatom...vsekakor nekaj zame, ker sem bolj nizke rasti..hehe
Moj osebno najljubši letošnji poletni stil pa je navy look...temno modre in bele črte in to povsod...srajice, obleke, majice. Zraven seveda spadajo bele korenčkaste kavbojke ali belo mini krilo in pa zlati ali srebri gladiatorski sandali.Opazili boste tudi, da ne grem nikamor brez svojih fake pilotskih očal in svoje turkizno rožaste jungle torbice.Kar pa se izgleda na plaži tiče...sem našla the perfect combination. Skombinirala sem spodnji del rjavih kopalk, kisem jih kupila že lani in zebrasto leopardjega modrčka brez naramnic, ki sem ga kupila letos...a match made in heaven. Čes pa si vedno bolečem hipijevsko belo oz. prosojno oblekico z rožicami in brez naramnic. Kar stisne me, ko pomislim, da gre poletje že počasi prosti koncu in ko vidim, da v trgovinah prodajajo že jesenske kolekcije. Pa saj po eni strani se veselim nove sezone in novih trendov, ampak po drugi bi pa letošnje poletje še kar malo raztegnila, saj so mi njegove modne zapovedi kot pisane na kožo!!

Ni komentarjev: